Kosár tartalma

A kosár üres

Gy.I.K.

Mikor kell fizetnem?
Amikor kézhez kapja a csomagot, akkor postai utánvéten keresztűl történik a fizetés.

Mi történik, ha nem fizetek?
Írásban kap egy emlékeztető e-mail-t 2 héten belül. Amenyiben erre sem reagál így a rendelését töröljük. Erről is kap egy értesítést e-mail-ben.

Személyesen lehet-e vásárolni?
Igen, személyesen is van lehetősége arra, hogy vásároljon. Látogasson el üzletünkbe 6050 Lajosmizse Deák Ferenc utca 2/c.

Szeretnék más információkat is kapni, amit a weblapon nem találok meg. Mit tehetek ebben az esetben?
Ebben az esetben, kérjük vegye fel a kapcsolatot velem az - Elérhetőség - menüpont alatt található lehetőségek közül.

Hogyan tudom módosítani/törölni a leadott rendelésem?
Amennyiben a megrendelt áru még nem lett átadva szállításra, a rendelés módosítására, vagy törlésére telefonon keresztül van lehetősége.

Mennyi időt vesz igénybe a rendelés kiszállítása?
A rendelés státuszáról email-ben folyamatosan tájékoztatjuk önt. A készleten lévő termékeket a legtöbb esetben 1-2 napon belül tudjuk szállítani. Amennyiben személyes átvételt kért, a rendelés leadását követően nyitvatartási időn belül üzletünkben bármikor átveheti csomagját.
A készletünkön kívüli termékekből összeállított rendelést a rendelés leadásának időpontjától függően és esetenként termékenként különböző időn belül tudjuk teljesíteni. Pontosabb információ felől kérem érdeklődjön telefonon!

Mit kell tennem a csomag kézhez vételekor?
A csomag átvételekor ellenőrizze le a futár jelenlétében a csomag állapotát. - Ha a legkisebb gyanú is felmerülne a csomag állapotával kapcsolatban, ellenőrizze le a csomag tartalmát a futár jelenlétében. Probléma esetén vetessen fel jegyzőkönyvet a futárral és azonnal értesítsen bennünket

Mi történik, ha nem tartózkodom a szállítási címen a kézbesítés pillanatában?
Amennyiben nem tartózkodna otthon a kézbesítés pillanatában, a futárszolgálat időpontegyeztetés céljából keresni fogja önt a rendelés során megadott telefonszámon.